Nasze Nadzieje - Akademia Piłkarska Kozienice


Strona Główna


NASZE NADZIEJE

O AKADEMII

STATUT

ZARZĄD

O NAS W MEDIACH

GALERIA

OFERTA DLA SPONSORÓW

NASI ZAWODNICY

SZTAB SZKOLENIOWY

ZAWODNICY

INFORMACJE DLA ZAWODNIKÓW

DEKALOG MŁODEGO PIŁKARZA
Sparing

Plan meczów sparingowych
Czwartek, godz. 10.30 - sparing z UKS Iwiczna (rocznik2002) - boisko "Wiślana".
Piątek, godz. 10.30 - sparing z UKS Iwiczna (rocznik 2000) - boisko "Wiślana".
Sobota, godz. 10.30 - sparing z UKS Iwiczna (rocznik2002/2003) - boisko "Wiślana".
Zbiórka na każdy mecz kontrolny o godz. 9.30 na boisku Wiślana. Kadry na mecze sparingowe zostaną podane przez Trenera na treningu.
Informacja

Proszę o zrobienie badań lekarskich do karty zdrowia zawodnika
- morfologia
- OB
- mocz
- EKG

Numery poszczególnych pozycji na boisku

Numery odpowiadające poszczególnych pozycji na boisku.
Bramkarz - nr. 1
Prawy obrońca - nr. 2
Lewy obrońca - nr. 5
Środkowi obrońcy - nr. 3 , 4
Środkowi pomocnicy - nr. 6 , 8
Ofensywny środkowy pomocnik - nr. 10
Prawo skrzydłowy - nr. 7
Lewo skrzydłowy - nr. 11
Wysunięty napastnik - nr. 9
Filozofia szkolenia
W systemie szkolenia młodych piłkarzy nacisk położony jest na technikę. To piłkarz jako jednostka jest najważniejszy. Zespół stoi na drugim miejscu. Wykształcenie umiejętności technicznych to piorytet. Jeśli panujesz nad piłką, wtedy w pełni możesz uczestniczyć w grze. Jeśli sprawisz, że Twoja drużyna ma kontrolę nad akcjami w defensywie i ofensywie, wtedy możesz wygrać mecz. Realizowanie założeń taktycznych może zaistnieć, jeśli piłkarz posiada umiejętności techniczne. Jeśli gracz ich nie posiada, nie może realizować taktyki. Dlatego umiejętności techniczne są tak ważne dla taktyki.
Coerver Coaching
Coerver Coaching



Ćwiczenia panowania nad piłką. Praca domowa dla adeptów piłki nożnej.
Angielski
Zwroty po angielsku podczas meczu.

MOVMENT , MOVE - przesunięcie , przesuń
LEFT - w lewo
RIGHT - w prawo
BACK , RETURN - wróć
BACK , BEHAND YOU - z tyłu (przeciwnik) , plecy
FIRST - pierwsza piłka (wybicie pierwszej piłki)
HEAD - głowa (wybij głową)
WALL - do muru
COVER - kryć (kryj go)
FORWARD - wybiegnięcie do przodu ("wyjazd")
PLAY TO ME , PASS - graj do mnie
KICK - wybij
CLOSE HIM - doskocz do niego
MINE - moja
YOURS - twoja
LONG BALL - długa piłka
WALL LEFT - mur w lewo
WALL RIGHT - mur w prawo
TIME - czas (można przyjąć piłkę)

TIPS

ZAJĘCIA PROWADZONE SĄ WEDŁUG ZASADY TIPS ( techniqe , inteligence , personality , speed - czyli technika , inteligencja , osobowość , szybkość )

TECHNIKA PIŁKARSKA WYKONANIU HISZPANÓW
Odżywianie
Energia a wydolność.

Kiedy trenujesz, twój organizm produkuje energię znacznie szybciej niż wówczas, gdy nie jesteś tak aktywny. Podczas ćwiczeń mięśnie kurczą się szybciej, serce bije częściej, płuca pracują intensywniej. Wszystkie te procesy wymagają dodatkowej energii.



Ile węglowodanów powinni spożywać młodzi sportowcy?

Zaleca się, aby dzieci uzyskiwały co najmniej 50% swojej energii z węglowodanów. Na przykład 13-letni chłopiec, który spożywa 2220 kalorii dziennie, powinien jeść minimum 296 g węglowodanów. W przybliżeniu można powiedzieć, że młodzi sportowcy powinni spożywać 4-6 porcji z grupy ziemniaki/zboża, 2-4 porcji z grupy owocowej oraz 2-4 porcji z grupy produktów bogatych w wapń – te dwie ostatnie grupy również dostarczają pewnej ilości węglowodanów. Dokładna wielkość porcji zależy od potrzeb energetycznych konkretnej osoby. Ogólnie rzecz biorąc, starsze, cięższe i bardziej aktywne dzieci muszą jeść większe porcje. Należy się kierować apetytem dzieci, lecz nie narzucać im dokładnych ilości, które powinny zjeść.



Co młodzi sportowcy powinni zjeść przed treningiem lub zawodami?

Większość energii potrzebnej do ćwiczeń pochodzi ze wszystkiego, co sportowiec zjadł kilka godzin albo nawet w ostatnich dniach przed treningiem lub zawodami. Spożyte węglowodany przekształciły się już w glikogen i w tej postaci zostały zmagazynowane w mięśniach i wątrobie. Jeśli dzieci spożywają właściwe ilości węglowodanów, ich mięśnie będą miały wysoki poziom glikogenu gotowego służyć jako napęd ich aktywności. Jeśli zaś młodzi sportowcy nie zjedzą wystarczających ilości węglowodanów, będą mieli niskie zapasy glikogenu, co narazi ich na ryzyko szybkiego zmęczenia podczas ćwiczeń.

Jedzenie podane przed treningiem, dzięki czemu dzieciom nie będzie doskwierać głód podczas ćwiczeń, powinno być lekkostrawne. Taka przekąska albo posiłek dostarcza energii na długi czas i pomaga sportowcom kontynuować trening. Nie pozwalaj im jednak jeść przed ćwiczeniami zbyt dużo produktów słodzonych, takich jak cukierki i napoje słodzone. Może to spowodować gwałtowny wzrost glukozy i insuliny we krwi, za którym podąży szybki spadek, powodują hipoglikemię i szybkie zmęczenie oraz obniżenie wydolności.



Poniżej przedstawiamy pewne wskazówki na posiłki i przekąski odpowiednie do spożycia przed treningiem. Odkrycie, które produkty i jaka ilość pokarmu odpowiada danej osobie najlepiej, wymaga użycia metody prób i błędów. Dopasuj porcje do apetytu dziecka, jego samopoczucia i preferencji smakowych. Ważne, aby młodemu piłkarzowi jedzenie smakowało i czuł się syty. Przed zawodami nie proponuj żadnych nowości, ponieważ skutki mogą być różne.



Przekąski przed ćwiczeniami:

Do zjedzenia na około godzinę przed ćwiczeniami: należy popić wodą:

* świeże owoce i szklanka mleka

* mała razowa kanapka posmarowana miodem, masłem orzechowym

* batonik zbożowy albo batonik z suszonymi owocami

* kubeczek jogurtu owocowego i banan albo jabłko

* płatki śniadaniowe z mlekiem



Posiłki przed ćwiczeniami:

Do zjedzenia na 2-3 godziny przed ćwiczeniami: należy popić wodą:

* kanapka z tuńczykiem, serem, kurczakiem albo masłem orzechowym

* spaghetti z sosem pomidorowym i serem albo chudym sosem bolońskim

* ryż albo makaron z kurczakiem albo soczewicą

* płatki śniadaniowe z mlekiem i bananem

* owsianka z rodzynkami

* zupa z warzyw albo rosół – podane z chlebem razowym
Drybling
Strona 1 z 2 1 2 >
KONTAKT
Akademia Piłkarska NASZE NADZIEJE Kozienice
26-900 Kozienice
VIDEO


ZOBACZ STARSZE VIDEO

EmKo2012
19,515 Unikalnych wizyt



Załóż : Własne Darmowe Forum | Własną Stronę Internetową | Zgłoś nadużycie